Het einde van onze fantastische reis!

17 december 2012 - Almere Thuis, Nederland

17 December: We zijn weer thuis. Na een lange en vermoeiende terugvlucht zijn we vrijdagochtend op Schiphol geland.

Wat een geweldige reis hebben we achter de rug, dit zullen we nooit meer vergeten. We hebben zoveel mooie plekken bezocht, dingen beleefd en geweldige mensen ontmoet. Het is moeilijk weer terug te keren naar de realiteit.

Het verlangen om terug te keren is groot, we hebben nog zoveel plekken die we zouden willen bezoeken. Zal het gebeuren....wie weet...

Dit reisblog is hiermee aan het einde gekomen. In de komende periode zullen we de foto´s van teksten voorzien en foto´s bijplaatsen. Nieuwe reisverhalen zullen er niet meer komen.

Als jullie willen kun je nog eens terugkeren naar het blog om de nieuw geplaatste foto´s te bekijken.

Zoals al eerder gezegd hebben we genoten van jullie reacties op onze verhalen, het was geweldig om op deze manier met jullie in contact te blijven. Dank daarvoor!

Nog even en we zullen de meeste van jullie weer in levende lijve ontmoeten, dat maakt de moeilijke overgang naar het echte leven weer wat makkelijker.

Tot snel

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter:
    17 december 2012
    Ik vond het ook leuk om jullie belevenissen te volgen.
    Ik kijk uit naar onze afspraak.
    Groetjes, Peter
  2. Jeannine:
    snif..
  3. Andreas:
    17 december 2012
    gaaf, gaaf gaaf, wat goed zeg, ben erg benieuwd naar de verlengde verhalen. Nieuwe jaar maar eens snel bak koffie pakkenn op de Entree :D
  4. Nettie en Ruud:
    17 december 2012
    Houdt het vakantie gevoel nog even vast. Ik zie je wel weer in DEA.
  5. Selma & John:
    18 december 2012
    Geweldig dat julie zo genoten hebben. Komt ons zo bekend voor. Wij waren zo overdonderd door Nieuw Zeeland, dat we een paar weken na thuiskomst besloten om het jaar erop weer te gaan. Wat een heerlijk land is het toch. Aan jullie verhalen en foto's te zien zijn er nog heel veel mooie plekken waar wij nog niet geweest zijn. Zal wel even afkicken worden in Nederland met al z'n files en stress. Probeer dat Kiwi gevoel zo lang mogelijk vast te houden en geniet er van.
    Grtz John