We zijn in Kuala Lumpur!

10 november 2012 - Sepang, Maleisië

Na een kleine vertraging in Amsterdam zijn we mooi op tijd in Kuala Lumpur aangekomen. Een prima vlucht gehad en voor degene die weet hoe ik over vliegen denk is dat heel wat. Bij de start nog even het zweet in gehangen gehad maar verder prima.We waren snel door de douane en konden al op de luchthaven inchecken voor ons hotel. Vervolgenswerden we met een soort golfwagentje naar het hotel gebracht. Het hotel is geweldig. De kamer lijkt wel een suite. Eerst een paar uurtjes geslapen , wat gegeten en de rest van de middag bij het zwembad doorgebracht. We besloten nog wat te eten en werden vervolgens door een enorme onweersbui naar binnen gejaagd. Nu de boel weer in de inzakken en weer naar de luchthaven voor onze volgende vlucht naar....Auckland.

1. Andreas:
    10 november 2012
    Goed om te horen dat jullie daar al zijn, dat is al ver de helft mooi vliegveld wel warm daar wij zijn toen ook op KL gevlogen
  2. Irma & Bert:
    He Luitjes,
    Mooi de eerste vlucht gehad, en in de betere temperaturen !
    Kijk maar uit Marjan....staks ga je nog aan het vliegen wennen !
    Have fun, en geniet van jullie volgende vlucht.......xxx
  3. Nettie en Ruud:
    10 november 2012
    Dat is mooi nu nog een stukje geniet. Ben benieuwd naar het vervolg van de reis.