De eerste stappen richting huis :-(

12 december 2012 - Auckland, Nieuw-Zeeland

11 December: We hebben weer heerljjk ontbeten in de lodge, wat minder uitgebreidt dan de startdag van de Humpridge maar omdat we vandaag eigenlijk alleen maar reizen is dat helemaal prima. Na het ontbijt zijn we naar het vliegveld van Invercargill gereden om de huurauto, voor de laatste keer, in te leveren. Om 10.40 uur vliegen we naar Cristchurch, heerlijk dat je pas om 10 uur hoeft in te checken. Na nog een snelle bak koffie is het zover. Ik, Marianne, ben helemaal relaxed, wat een verschil met de heenreis...de vlucht is prima en ben geen moment bang. Dat een paar vluchten in een klein vliegtuigje dat kunnen bereiken. Tijdens de vlucht ontmoeten we weer het engelse stel dat we oo Stewart Island hebben leren kennen. We hebben niet veel tijd om bij te praten omdat we na de landing 15 minuten hebben voordat we moeten boarden voor onze volgende vlucht naar Auckland waar we om ongeveer 13.45 uur landen. Omdat we geen huurauto meer hebben is er een taxi geregeld voor het vervoer naar onze accomodatie. Wel bijzonder dat er iemand op je staat te wachten met een bordjemmet onze naam bijna goed gespeld..wat een aardige chauffeur. Hij haalt meteen een bagagewagentje en staat erop onze (lood)zware koffers erop te tillen. Tijdens de rit van 40min.kletsen we gezellig. Onze accomodatie, Fringe of Heaven, ligt op een heuvel omgeven door bush met uitzicht op Auckland. Het is een bijzonder huis in de stijl van Frank Lloyd Wright.60 Jaar oud maar voor die tijd heel modern.

1. Nettie en Ruud:
    12 december 2012
    Jammer dat het nu al je laatste dag is. Wat gaat de tijd snel. Geniet nog even.