Laatste dag

12 december 2012 - Auckland, Nieuw-Zeeland

12 December: Gisteravond hebben we in Titirangi een terrasje gepakt en gegeten. Om 8 uur waren we terug en binnen een half uur lagen we op bed. Toch wel vermoeiend dat reizen...omdat de wanden van onze kamer bijna helemaal van glas zijn en we de gordijnen hebben opengelaten werden we wakker met een mooie zonsopgang. Maar lekker blijven liggen omdat we voor vandaag geen enkel plan hebben behalve heel rustig aan doen. Om 9 uur ontbeten en daarna zijn we rustig aan naar het dorp gelopen, een krantje gekocht en op een terrasje met een heerlijke capuccino zitten lezen en genoten van het heerlijke weer. Dit was precies waar we op hoopten voor onze laatste dag. Daarna wat sandwiches gekocht en naar het strand gelopen waar we weer heerlijk hebben gezeten. Toen vonden we het mooj en zijn teruggelopen naar de lodge en hebben heerlijk in de zon in ons tuintje gezeten. Toen weer terug naar het dorp vanwege borreltijd en aansluitend ons laatste etentje in NZ. Wat een heerlijke laatste dag, moeilijk voor te stellen dat we straks weer in de kou zitten..l

1. Nicole & Erik:
    12 december 2012
    Goede terugvlucht en bedankt voor de mooie reisverslagen!
    Spreek jullie snel.
  2. Pa Wismeier:
    12 december 2012
    goede vlucht naar huis en wil jullie snel weer zien.
    welkomthuis!!!
    groeten van PA
  3. Irma & Bert:
    12 december 2012
    goede reis en we komen jullie ophalen.

gr,
    Bert & Irma
  4. Conny van der Land:
    12 december 2012
    Goede reis en tot volgende week.
  5. Frank&Marlous:
    12 december 2012
    Ja, het is koud hier maar een met een lekker glas rode wijn voor de open haard de foto's bekijken van de vakantie krijg je het vanzelf weer warm.
    Een hele goede terug vlucht gewenst en we zien jullie weer snel.
    Groetjes, Frank