Eerste dag in Nieuw Zeeland

12 november 2012 - Coromandel, Nieuw-Zeeland

12 November: Heerlijk geslapen en na een zeer uitgebreid ontbijt op pad. Na een prachtige rit (geen Kauri bomen gezien helaas, het gebied was dicht vanwege stormschade) aangekomen bij Hot Water Beach. Evelyn had ons een schep meegegeven dus we konden een kuil graven in het deel van het strand waar warm water uit de grond komt. Heel bijzonder om in een soort warm bad te liggen op het strand terwijl het niet echt warm is. We waren niet de enige maar omdat het hoogseizoen nog niet is begonnen was er toch ruimte genoeg. Daarna doorgereden naar Cathedral Cove waar we net voor vloed aankwamen na een stevige wandeling vanaf de parkeerplaats. Wat een mooie plek met fantastische uitzichten op de eilenden voor de kust.
Het maakt niet uit welke kant je hier op kijkt, alles is onbeschrijfelijk mooi. De foto's laten er iets van zien maar de mooiste plaatjes zitten in ons hoofd. Het is nog veel mooier dan we ons hebben kunnen voorstellen.
Weer heerlijk gegeten in de lodge, we hebben besloten Evelyn met ons mee te nemen de komende weken als privekok:-)

1. Selma & John:
    12 november 2012
    Oh wat heerlijk allemaal! Wij vonden Coromandel ook geweldig! En het heerlijke eten hmmmm!
  2. Conny van der Land:
    12 november 2012
    En dan te bedenken dat jullie nog heel wat weekjes voor de boeg hebben. Geniet er maar lekker van. En mocht je nog wat leesvoer nodig hebben, laat het even weten.