Laatste stuk met de camper

1 december 2012 - Arrowtown, Nieuw-Zeeland

1 December: Vandaag zijn we op pad gegaan om het laatste stuk in de richting van Queenstown te rijden waar we morgen de camper gaan inleveren. De af te leggen afstand was relatief klein (108 km) dus we hebben het rustig aan gedaan. En weer een prachtige rit door weer totaal ander landschap als wat we tot nu toe gezien hebben. Onderweg gestopt bij een bungee jump locatie. We hebben het laten afweten maar het was super om naar te kijken. Tussen de middag kwamen we aan in Queenstown. Een hele leuke stad. We hadden inmiddels wel weer trek dus op zoek nar eten. Aan de haven zagen we een aantal mensen smullen van enorme hamburgers. Hoewel we daar normaal gesproken niet voor warmlopen zagen deze er toch wel erg lekker uit. Dus even gevraagd waar en aangesloten in een lange rij. Maar jongens..echt de moeite waard zo lekker. Daarna met de gondola omhoog naar een uitkijkpunt boven de stad. Natuurlijk weer mooie plaatjes, het houdt maar niet op. We besloten de nacht buiten Queenstown door te brengen en zijn in Arrowtown beland. Een historic town, klein maar erg charmant. Weer heerlijk gegeten op een mooie veranda begroeid met witte regen. Vannacht de laatste nacht in de camper. Morgen slapen we weer in een echt bed. Als het een beetje snel gaat met inleveren van de camper en het oppikken van de huurauto willen we een deel van de Milford Road rijden voordat we naar Manapouri rijden onze overnachtingsplek. En dan maandag...de Doubtfull Sound Cruise!

1. Nettie en Ruud:
    1 december 2012
    Niet teveel hamburgers eten hoor? Leuke verhalen alleen heb ik een kleine achterstand met lezen kreeg deze week alle berichten van jullie in een keer in mijn mail. Veel plezier
  2. Pa Wismeier:
    1 december 2012
    Ik ben blij dat alles goed gaat dus de camper heb je maar 1 week.wel weer mooien tochten gehad.nau nog veel plezieren een goede reis groetjes van Pa.
  3. Cristina en Marcel:
    1 december 2012
    Whauw, wat is het Zuidereiland ook zo prachtig! de foto's zijn heeeeeel mooi!